ingen rubrik.. :O

helu folkkk

idag har jag bara varit hemma och haft tråkigt,ska kanske träffa någon kompis senare?



Lite somhar hänt sen jag la upp senast:
Jag,Mathilde var på beachfotbollen och kollade när John spelade :)


Jag har sovt över med moa och snackat om lite folk ;) efter det stack vi till degeberga marknad och det var så inihelvetes varmt,så vi stack till baadet :D


Steeekt på stranden och badat ;)


Tränat :P
badat vid bryggan efter träningen.. :)


Varit med Mathilde, John, Danne och Patty <3


sen finns det säkert saker som jag inte kommer ihåg ;)


ikväll kanske ska jag träffa kompis,


på onsdag ska jag TRÄFFA ANNA <3



PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL Åkulla ;)
och tävlar där i helgen :) önska mig lycka till, bajj dåå<3

Kommentarer
Postat av: lindseylee

hej molly :)

gå in på min blogg och kolla :D

och skriv sen vad du tycker :)<33

kramar

2010-07-13 @ 16:37:00
URL: http://lindseylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0