Fixat till tävlingen..

idag vaknade jag vid 9 och gick mer och åt frukost, sen efter en stund stack jag hem till mamma och klockan 11 var jag på rodden. Där bar vi ut bl.a båtar,bockar, massa annat skit.
Sen rodde jag en singel bort till tävlingsplatsen som är nere vid klacken i byn, där satt vi i våra båtar i vattnet och väntade ett tag sen tog vi upp båtarna och årorna, la dom på bockarna och spände dom med spännband.
Vi satte upp tälten,kiosken och lite annat, sen åkte vi tillbaka till roddklubben och påväg hem så hade jag och annie skrat...... ANFALL. sen åkte jag hem, åt och nu sitter jag här:P



Imorgon ska jag vara på roddklubben senast 11.30, senare så ska vi tävla.
På söndag gäller samma sak.
På måndag är det träning,Annie och sova över tror jag.
På tisdag blir det kanske Moa och sova över. hoppas.
På onsdag så Åker viii! :)



kramhajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0