Väldigt tråkig dag.....

okej, hej bloggen.......... idag har varit den tråkigaste dagen på längeeee :(
jag har lixom inte gjort någonting, så ja, då e det ju inget o blogga om, men ändå, helgen har gått alldeles för fort.
imorgon är man tillbaks i skolan! =((((( jag hatar det.hatar det.
ska inte bli kul,
men självklart blir det kul o träffa kompisarna ja,





Förresten, Igår fyllde Patricia 13 år! Grattis till henne  =)

Och nu på fredag ska hon ju ha filmkväll(:
men jag kan inte komma då..:(
för att Elliot fyller ju 14 (:
så Grattis till han med då  :)                                                    
^^Puss Klart ska Patricia vara med på en bild    ;)<33Jag ÄLSKAR denna bilden.<33puss o hejj kram okejj^^)

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Vem är Patricia? :)

2011-05-09 @ 19:22:23
URL: http://liindseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0