Vad jag fick...

asså. förra inlägget blev liiiite fel..hehe.. så här är vad jag fick:
Detta fick jag, och en webbkamera och hörlurar till datorn, och då 300 kronor igår,och 1000 kronor till idag, ska få 500 kronor till. (:Sen fick jag en webbkamera och hörlurar, 1300 kronor,ska få 500 till,sen fick jag ju digitalkameran som inte är med på bilden,för jag tog bilden med den.
Just nu så sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik och pratar samtidigt i telefon med Lindsey.
Vi har några gäster,men jag orkar inte vara där nere,för dom kollar på någon film....<3
Men hejdå nu ska jag skriva lite på msn och kolla facebook och lite sånt normalt tråkigt,pusspuss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0