Spruta ;(

Hallu,
Idag har jag varit i skolan,helt okej men hade dock huvudvärk typ hela dagen.. ;(
Sen efter skolan gick jag till vårdcentralen för att jag tvunget skulle ta någon jävla spruta och sprutor är bland det värsta jag vet.
Dom bara, nejjj det gör inte alls ont!
Sen när hon tog den hade jag typ lust att slå till hon som tog den, för det gjorde faktist ASont! ;'(
Usch..
Men nu sitter jag iallafall på mitt rum och lyssnar på musik,läser några bloggar,bloggar,facebook och lite sånt vanligt trist ;)
Skulle tränat nu egentligen men går liksom inte för har ont i knät..
Imorgon blir det skolan, sen på kvällen är det luciakväll med skolan,ska gå lucia i kyrkan då.
Längtar inte speciellt jättemycket..hmm.
Men nu ska ni inte behöva lägga mer tid på min blogg.. hmm, hejdå ;)<333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0