Shopping i malmö med Lindsey (y)

Hejhopp!
Från igår till idag sov jag över hos Lindsey som ni vet, och vi vaknade kvart över 9, lite för sent för hennes väckaklocka ringde inte av någon anledning, så vi fick skynda oss up, klä på oss och äta litelite frukost, sen sjutsade hennes pappa oss till malmö, där shoppade vi, lite senare kommer jag lägga upp bilder på vad jag köpte idag och vad jag köpte i stan igår också.
På bara 2 dagar har jag köpt kläder för nästan 1000 kronor.. hehe.
Men jag är grymt nöjd med vad jag köpte och resten av denna dagen, och gårdagen :D
Ikväll kommer med bli kul, för jag ska sova över hos Lindsey igen och vi ska nog göra lite fler roliga videos,vettu :P
Men nu ska jag logga ut och kolla lite facebook och sånt, kommer ju ett till inlägg sen med bilder på vad jag har köpt och lite andra bilder som vi har tagit igår och idag, hejdå (: <3333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0