Moa <3

Idag har jag varit i skolan,helt okej,kollade på film och sen tomtecupen och spexet.
Sen efter skolan åkte jag till stan med lindsey till stan, där vi träffade simon,david och någon christian :)
Jag köpte skor och försökte hitta något att ha till julkonserten, men hann inte det idag...
Sen blev det att bara skynda sig hem och cykla till skolan direkt och ha filmkväll med klassen, helt okej det med. Kollade på ensamm hemma 2 , :P
Imon slutar vi skolan för jullov,yay.
Så vi har sovmorgon till typ klockan 11 imon,så Moapoa ska sova hos mig inatt, just nu sitter vi och lyssnar på musik och lite sånt,ska snart bädda till henne. fick hon reda på nu.
p.s....... ae.. glömde vad jag skulle skriva..HEJDÅ. <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0