kallt ute....

hajjj,, jg kom typ nyss hem, har sovt hos Lindsey inatt och igår kväll var vi med Sebbe, Tobbe. Simon kom lite senare så vi hann knappt va med han..
Men vi mötte då sebbe och tobbe vid villa,
sen stod vi där lite och snackade,sen gick vi runt lite och det var helt sjukt kallt om fötterna.. :/
Sen gick vi hem till sebbe och typ kolla på tv och snackade lite.., sen stack jag och lindsey hem till henne och kollade lite på tv men hon somnade typ direkt, :P
Ikväll ska jag på filmkväll en stund och sen va med sebbe och någon mer kanske om vi hittar någon, sen imorgon ska jag gå lucia och sånt på julmarknaden.. kaaan bli pinsamt :D
Menmen, nu ska jag dra så HAJJDÅ (: <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0