Julkonserten,Lindsey(L)

Hejhoppppp,
Sitter här med Lindsey på hennes rum,jag ska sova här inatt, ska dock bli sköjsigt.
Imorgon på morgonen så ska vi åka till malmö och shoppa, ska bli askul :)
Idag har jag med handlat lite saker i stan:
En svart klänning - H&M
Chockrosa linne - H&M
Svartvit randig tröja - H&M
Röda tights - H&M
Röda öronhängen - Glitter
Vita fingervantar - Glitter
Svarta hårnålar - Glitter
Blev faktist riktigt nöjd, allt det blev på nästan 500 kronor,men jag har fortfarande mycket pengar kvar, så jag kan spara till stockholm och shoppa lite imorgon också.
Menmen, innan jag kom hit har jag haft julkonserten med kören,gick bra och var kul när vi väl sjöng, men när vi satt och väntade på att alla andra skulle göra sina framträdanden var det ofta riktigt drygt.
Det är skönt nu att alla konserter och luciatåg är över,så kan man ju lägga det bakom sig..hehe.
Aja,just nu sitter vi då på hennes rum,hon verkar ha allmänt tråkigt,jag har roligt ändå :D
Men nu sa hon att hon också har roligt...fan..
Jag ska kolla min facebook med,fick hon veta nu.
Imorgon bloggar jag mer,kanske lägger in bilder med från malmö och denna kvällen.puss hajj<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0