Igår,idag,just nu,ikväll,imorgon!

Igår var jag med lindsey och gustav,mötte dom först vid esbetkiosken, vi gick till videocenter,sen va vi ute lite och sen blev det hem till mig,satt vid datorn, snackade och lite sånt. Sen typ vid 11-halv 12 stack dom hem och lite efter det gick jag och la mig.

Idag vaknade jag halv 8 för att jag hade genrep med kören i kyrkan till lucian sen, när vi var färdiga gick jag hem och nu är jag här.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och är inne på facebook och tänkte kolla på någras bloggar.

Ikväll,eller, halv 4 ska vi samlas med kören på församlingshemmet och lite efter det ska vi gå luciatåg i kyrkan,ska bli skojsigt..

Imorgon blir det ingen skola, (wihoo) ska gå på lions lucia hela dagen! fast måste vakna typ halv4-4... -.- usch, men det ska bli kul med lucian ändå.
Vi ska gå på många ställen så det blir mycket imorgon,blir väl rätt så jobbigt med.. fast jaja längtar lite ändå :)

HEJDÅ <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0