Idag..

Idag har jag: Varit i skolan, tråkigt.
Efter skolan var jag med Moa en liten stund, för vi skulle träna på gymmet, men på vägen dit så kom jag på att mitt gymkort,,... hade jag glömt hemma,hehe.. så det blev inget gym för mig idag, så jag gick hem till mamma, vi rensade ut min garderob och sånt,sen åt jag lite,packade och sen gick jag till cirkelträningen med rodden,så lite träning blev det iallafall,även om jag fick hoppa över vissa saker för att jag fick så satans ont i ena knät och det har jag fortfarande.
Sen efter träningen gick jag hem till mamma igen och var där till klockan 21.00 och sen kom emma(pappas tjej) och hämtade mig och sen körde vi till glashyttan och hämtade pappa, och kollade på hans saker han har gjort som han ska ha på hans första utställning på söndag, mycket fina saker iallafall, och på söndag ska jag också gå lucia på torget på julmarknaden.. (: nu har jag typ nyss kommit hem och sitter här och lyssnar musik och ska kolla facebook och lite sånt som man gör..
Btw: Jag längtar till jul! ;-)
Jaja, imon blir det skolan och sen kören klockan 5, sen får vi se vad jag mer kan hitta på.. man vet aldrig ^^
Japps nu räcket det för ikväll,bloggar förhoppningsvis mer imon men hejdåååååååååååååååååå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0