Denna dagen ;)

Denna dagen.. började med att jag gick till skolan och tränade lucian med skolkören,efter det gick jag till kyrkan och tränade den andra lucian med klassen och alla andra i montesorri klasserna då..
Efter skolan gick jag och pratade lite ute med elvira och sen kom mamma och hämtade mig, när jag kom hem så åt jag,satt lite vid datorn,passade nikolaj och nikita medans mamma hämtade elliot.. sen stack jag till kören,har extra genrep på tisdagar nu innan jul,vi tränar mycket inför luciatåg och julkonserten.
Efter det fick jag skynda mig till kyrkan, där vi för ett litet tag sen nu,hade lucia.
Lite kaos blev det ju..haha..
Efter kyrkan stod jag ute lite och pratade med lindsey tobbe och simon,och nu är jag hemma,sitter och lyssnar på musik och äter godis ^^
Imon ska jag först till skolan,sen gymmet,sen cirkelträningen,sen hem, onsdag är verkligen sen stressigaste dagen på veckan!
Aja,nu ska jag inte störa er mer,hejdå ;)<333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0