Denna dagen har...

Denna dagen har jag varit i skolan,sen efter skolan tränade jag med anna och moa, på gymmet.
Mest med anna.
Det var kul, sen efter tr'ningen gick jag hem till anna och hämtade min väska som jag lämnade där, sen skyndade jag mig hem till mamma,lämnade väskorna där,gick till rodden.
På rodden hade vi lite tävlingar och åt och sånt, vilket gjorde att jag då fick ännu mer godis -.-
Nu har jag på mitt bord här: 3 askar choklad, 1 stor chokladtomte, 2 påsar skumtomtar, 1 påse bildeck, 1 påse never stop. Jag börjar bli lite trött på godis nu :D speciellt choklad.. fyy..
Menmen, imorgon ska vi simma med klassen. JAG VILL INTE! jag hatar det -.-
Pussochkram. Hejdå. <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0