A nightmare on elm street

Hej!
Juat nu så sitter jag på mitt rum med datorn i knät, och pratar i telefon med simon, innan, på kvällen då, va jag först med simon, vi var ute lite men det blev sjukt jävla kallt så vi gick in och kollade på film,riktigt tråkig film så vi kolla inte klart, istället gick vi ut och mötte lindsey,sen gick vi in till simon igen och försökte hitta en film att titta på,men hittade ingen så vi stack och hyrde en istället,det blev en skräckfilm, A nightmare on elm street.
Den var inte så läskig,mer äcklig,men den var ändå rätt så bra.
När filmen var slut så gick jag hem,åt lite, kollade på en film som gick på tv,vet inte vad den hette men den var faktist jättebra (:
Men jag är aaaastrött nu,ska sova snart,puss.
Godnatt ! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0