1 dag kvar (y)

Hej!
Jag vaknade vid 12, satte mig lite vid datorn en stund,sen gick jag ner och åt lite frukost.
Nu sitter jag med datorn på mitt rum igen, lyssnar på musik,facebook och bloggar.
Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva om,jag vill egentligen inte skriva nu,men jag känner mig liksom tvingad till minst 2-3 inlägg om dagen..bra ändå :D
Idag är en sån dryg dag som jag inte vet vad jag kan hitta på.. men imorgon så är det ju nyårsafton, och dååå är det inte en dryg dag :D
Då blir det först att va med bara lindsey och äta hos dom och så,sen ska vi träffa danne och simon (:
Vet inte riktigt vad vi ska göra då, va ute lite och sen kanske dra hem till någon :)
Efter så ska jag sova hemma hos lindsey, ska bli kul :)
Nu kom jag på en sak... att detta ändå blev ett ganska långt inlägg, även om jag inte pallade skriva egentligen.... vilka skills man har... (a)
Hejdå,bloggar ikväll och kanske ett mer :)<3333

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är faktiskt nyårsafton imorrn o inte nyårsdagen ;) Den kommer efter nyårsafton :D

Puss på dig gumman :)

2010-12-30 @ 16:46:00
URL: http://ahusvillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0