Smoothie

Hej allt och alla!!
Idag har det varit en ganska slapp dag i skolan och vi slutade klockan 12.40.
vi började jobba med svenskan idag och så hade vi no, letade fakta efter typ hur en frukt blir till. Inte intressant alls.
iallafall så ska jag kanske sova över med Anna och Moa ikväll, ska bli jättekul.
Just nu så har jag nyss druckit/ätit smoothie som jag gjorde och den var jätte god, lyssnar på musik och är inne på facebook och sjunger..
Dagens fail har jag inget än men jag lovar jag skriver det senare eller imon då för det lär ju bli något! hehe

Igår så gick jag och la mig en timme tidigare än vanligt och vaknade en timme senare så alltså har jag sovit.... i tio timmar, ganska lagom ändå så jag va inte övertrött när jag skulle gå upp.
Är det någon som kan tipsa mig om några bra låtar och filmer? ont om det nu ja :S

Puss!

Smoothiiiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0