Skolan, Moas födelsedag :)

Grattis Moa!


Idag så har jag varit i skolan och vi hade först matte, sen typ SO tror jag, sen Engelska, sen spanska, matte igen och sen bild. urtråkig lång dag, fy.
Sen efter skolan så var jag med Moa och vi cyklade till banken för att hon skulle hämta sitt leg men det ska dom göra en annan dag istället för det var någonting som inte gick.
Så vi stack hem till Moa och va på hennes rum och lyssnade på musik pch lite sånt,sen åt vi god mat, sen gick vi ner på hennes rum och tog knäppa foton och lyssnade på musik, va där ganska länge sen skulle vi äta en chokladtårta som var jätte god, efter det så va vi ute lite och träffade anna i typ en kvart sen skulle jag vara hemma 8.
Nu sitter jag här och har det inte så kul.
Imorgon ska vi simma med klassen,men jag ska inte för att jag är lixom förkyld och vi ska bada utomhus, fy.



Dagens fail: Jag och Moa spelade sånt där hockey spel och pucken försvann,så jag ropade av misstag rakt ut: VART FAN ÄR PUNGEN?!


och... det va ju.. lite... dampigt skratt efter det!! <3



Pussochkram hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0