Moa (L)

Igår va det träning, det regnade och var kallt.
vi tog ut båtarna och fixade dom lite sen tog vi ner åror och sånt till bryggan, innan vi satte oss i båten skulle jag ta av mig skorna och tappade då den ena skon i vattnet,duktig som man är. *Jag har faktist inte en aning hur jag lyckades med det, men jag va trött som ett AS den dagen och det va bara tråkigt,kallt och jobbigt att träna en sån dag. Vi gjorde 14 intervaller och sen rodde vi in igen, det regnade ju jättemycket och jag och Annie (vi rodde dubbel då) va helt genomvåta och hade inget ombyte, så till min glädje så slapp vi att fixa båtarna och åkte hem istället:)
Men först dampade vi lite och skrev in i en bok hur långt vi rodde, vi rodde bara 8 km, men jaja seg dag :)
Jag till Annie: Jag är mycket smartare än dig.
Annie: Nej.
Jag: Jo för att jag vet faktist till och med vad 2 + 3 är.
Annie: Jag med, 5.
Jag: Nej. det blir ju 7!
sen garvade vi åt det ett tag, undra inte,men jag va tydligen helt seriös när jag sa det, haha trög man kan va :)
Men jag vet FAKTIST vad 2+3 är! det är 5, och jag är stolt (:
Sen skulle jag ju cykla hem när det regnade som värst, altså JÄTTEMYCKET regn, jag han komma till vårdcentralen sen kom Emma och hämtade mig och min cykel och så åkte vi hem.
Då var jag redan plaskblöt och tog sedan en låååååång varm dush. Sen åt jag och satt lite vid datorn sen gick jag och la mig, jag somnade direkt.




Dagens FAIL: Tappade ena skon i vattnet :D


Puss (y)


Idag va jag i skolan.. tråkigt, so och no hela dan sen idrott. drygt.
Men sen skulle jag vatt med Moa,men hon kunde inte.
Så då cyklade jag hem i en jobbig motvind och va hemma en stund sen åt vi.
Jag har inte gjort mycket mer idag :) bara busat lite med Clara, min lillasyster som jag älskar över allt annat (L)

Dagens FAIL: Jag låste in min skåpnyckel i skåpet i skolan så vaktis fick klippa upp låset och pappa köpte ett nytt lås timm mig med kod istället för att jag inte ska tappa bort min nyckel, duktig som jag aldrig är.  =)

Puss (y)




Imorgon ska jag ju till skolan, sen efter skolan så ska jag vara med Moa, som jag lite senare på kvällen ska grilla med och med hennes familj och väl fira Moa lite för att hon fyller 13 år imorgon, tycker hon förtjänar alla grattis i världen :)
GRATTIS älskade syster (L) (Y) (A) <3<3<3<3<3
Så det blir ju ingen träning imorgon.
Jaja nu får det räcka snart bara detta med :

Jag älskar 1973. <3



och morgondagens fail blir säkert intressant: gör ett eller fler om dagen soo... :)






PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0