Mathilde,Danne

Nyss kommit hem från Danne, va med han och Mathilde ikväll, trevligt.
Mötte först Mathilde på torget och sen stack vi och mötte Danne på videocenter.
Sen stack vi hem till Danne och va där resten av kvällen och han och Mathilde spelade cod och vi kollade på en fett konstig film med massa stora äckliga spindlar, sjuk va den.
Vi skulle vatt med John också men sen orkade inte han..
Imorgon ska jag gå upp tidigt för att gå väldigt motvilligt på den jäkla träningen. Så jag måste lägga mig om en stund plus att jag somnade vid typ 5 på morgonen och vaknade halv 10 idag så jag sov typ bara 4 och en halv timme? Ushh jag vill verkligen inte träna på morgonen! fy jag tycker bara det förstör lördagskvällen för man kan inte va ute länge och va med kompisar eller inte sova över med någon kompis för att man ändå ska upp 8-halv 9.
Fy Fy Fyy.

Puss puss hejdå (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0