Lindsey (L)

Idag har jag varit i skolan, vi hade matte, spanska idrott oah slojd.
Men på idrottstimmen skulle vi simma men jag var inte med för att jag är förkyld och badet var utomhus, så jag och några till som inte var med gick en runda och bara pratade lite.
Sen cyklade vi tillbaka till skolan och hade spanska då, sen slöjd.
På slöjden så blev jag nästan färdig med min lampa, ska bara måla den också och sen går jag över till sy slöjden och gör en lamp skärm.
Efter skolan så följde världens sötaste Lindsey med mig hem och så gjorde vi smothies eller hur man ska stava det, det blev mycket gott!  (i stort sätt så gjorde pappa den) sen gick vi ut i friggeboden lite och va i trädgården med Clara, Clara har varit jätterolig idag haha hon gör helt crazy miner och säger roliga saker hela tiden haha! min sötnos <3
Sen åt vi mat och sen skulle Lindsey hem :(
Nu sitter jag här och lyssnar på musik och är inne på blogg,facebook och bilddagboken.
Och nu ska jag kolla Lindseys blogg :) www.lindseylee.blogg.se


Dagens fail: På träslöjden så borrade jag med en borrmaskin. och tryckte för hårt och den lilla saken man borrar med knäcktes ;s


Puss(yy


lite gamla bilder <3
 DET FÅR RÄCKA. :) puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0