Anna,Moa

Hej!
idag vaknade jag hos Anna, åt frukost sen skulle jag sticka till hammar typ på kalas, drygt som fan va det.
Alltid såhär: Man äter, fikar sen ska alla vuxna sitta och dricka kaffe och prata om massa tråkigt shit, sen gör dom så i hundra år så man nästan hinner dö, sen åker man hem.
Denna gången va det min lilla kusin som fyllt 1. Grattis sötnos :) <3
Sen så åkte jag hem till pappa och hämtade saker och sen stack jag hem och nu är jag här. Framför datorn. Facebook. Bilddagboken. BLOGG. Musik.
Puss(a)

Igår sov jag då hos Anna i deras stuga och det gjorde Moa med, Johanna welin var med där och åker hem imorgon tror jag, Det är annas kusin,då.
Hon sov med oss i stugan och på kvällen gjorde vi lite dampiga saker.
Puss puss hejdå. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0