Praoplatser

Glömde blogga om häromdan,när jag var i stan med Annie och Lindsey, vi skulle leta lite praoplatser.. Lindsey kollade först på Stadium och Jc,men det var fullt på båda..  men vi ska praoa i 2 dagar, hon ska vara en dag på donna,det är iallafall bra.
Andra dagen har hon typ inte hittat än,men jag och annie ville igentligen praoa på ett café men vi letade typ igenom hela stan men det gick inte någonstans, men vi hittade praoplatser i en dag på Naturgott i stan. Andra dagen så ska jag praoa med Moa på pråmen (hoppas jag) hennes pappa känner någon som jobbar där,han ska ringa till den personen.
Idag är det riktigt skönt ute, det är ju bra,för att vi ska ju ha kalas för clara och vi ska grilla, najs väder till det.
Kommentera<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0