Påskafton igår(y

iHola!
Igår var det ju påskafton, vi vaknade först hos mamma och åt frukost och packade lite till pappa:)
Sen innan vi åkte så fick vi påskägg (y)  =)
Sen kom vi hem till pappa och jag satte mig vid datorn ganska länge för att jag hade så otroligt tråkigt,men jag smsade mycket =D jag vet,jag är lite nörrrdig haha<3
Men aja, sen klockan typ halv fem så åkte vi till stan och köpte presenter till en presentlek som vi skulle göra på kvällen hemma hos några vi skulle ''fira'' påsk hos, sen åkte vi hem till dom och åt, fram till klockan nio var det så långtråkigt att man nästan dog,för att vi inte gjorde ngt =)
Sen kl nio gjorde vi presentleken: alla som var med skulle köpa varsen present och lägga den i mitten på bordet då, sen skulle man gå varv runt hela tiden och slå en tärning, om man fick det numret som man skulle ha fick man ta en present, sen när alla var slut så ställde vi tiden på femton minuter och gjorde samma sak, men man fick ta från varandra =)
När tiden var slut hade jag fått två förpackningar med doftljus, två handdukar och en rosa/lila filt :)
Och sen fick vi godis och sånt seeen åkte vi hem, :)<33



Puss på det, baaajjjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0