Lördag - Claras födelsedag<3

idag vaknade jag lite innan 7 för att vi skulle in och sjunga för clara,men hon hade redan vaknat, sååå..ja.
Men hon fyller 2 år idag :) än så länge har hon fått ett datorspel typ, 2 diadem och fingerborgs-kritor :P snart ska hon få en treljuling :D Men sen innan när vi sjöng för henne så satte sig ju alla runt henne,hon så helt skräckslagen ut,jag tror att hon trodde att vi var arga på henne eller något,lilla stackaren.. :)
sen började vi sjunga - hon började skrika :O sen blev hon glad igen när hon fick presenter, vi har nyss ätit frukost :) jag sitter ch kollar facebook,twitter och bilddagboken :) senare klockan 4 så ska vi ha kalas för clara :)
Pussar och kramaaar<3


Jag ÄLSKAR denna bilden.<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0