Lindsey och John <3

Idag efter skolan stack jag och lindsey hem till mig och jaaag åt gräddbullar.piiiii.blääää.
Sen rensade jag ut lite av mitt smink(har för mkt)
Sen bestämde vi att vi skulle sova över och äta pizza,, vi försökte få någon mer som kunde vara med, John kunde:)
kulkul, under tiden vi väntade på han så stack vi till konsum och köpte frallor, det tyckte han var typiskt oss ;o
Men sen blev han färdig och vi mötte han, så stack vi hem till lindsey och åt pizzan där.
Sen så stack vi ut o cykla lite och satte oss på stenar och pratade,typ ställde frågor och sånt, han hade sjuuuka frågor, haha.
Sen var han tvungen att cykla hem, vi cykla med han en bit :)

Tack för en najsig och kulkul kväll,<3¨=)

Kommentarer
Postat av: lindseylee

jaaaa, det var kulkul, I LOVE YOU <33

2010-04-01 @ 22:46:16
URL: http://lindseylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0