Gårdagen, :P

Igår vaknade jag med moa,som hade sovt hemma hos mig:) vi åt frukost och sånt och hon skulle hem astidigt :(
Men sen ringde jag till lindsey och vi bestämde att vi skulle va,sen att vi skulle gå på bio,och sen, även att vi skulle sova över,haha<33 skojj,
Vi såg Remember me, den rekomenderas VERKLIGEN<3 den var JÄTTEBRA. Men sorglig, jag och lindsey satt och grät Jätte mycket ;o haha<3 men det var jättemånga andra som grät med hörde man,och såg :P
Sen åkte vi hem, mamma hämtade oss efter bion och lindsey skulle igentligen hem, men vi ville sova över. det gjorde vi,men vi stack först hem till henne och hämtade hennes saker, på vägen var det typ kolmörkt och vi hade bara våra cykellampor,och när vi då såg en gren ligga på marken trodde vi att det var någon där,så båda skrek samtidigt, ahhaahh :D
Sen pratade vi hela kvällen och åt godis:P
Idag vaknade vi klockan 9.00 för att jag skule ut och ha roddträning,jag trodde att det bara skule vara jobbigt och iskallt, men det var ganska varmt,så det var najs.:P
Annie, denna gången hade jag inte 'PANIK!' saken hahah
Puss everybody ;*






Nu sitter jag och twittar,bloggar,bilddagboken,facebook och lyssnar på musik! <3 Justin bieber - Kiss and tell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0