Filmkväll igår =)

Igår skulle jag och anna va, men vi ville ha en filmkväll hemma hos henne med några till, så blev det :)
Det var jag,anna,lindsey,moa,patricia och mathilde :) Moa och Mathilde kunde inte sova över :( men vi andra gjorde det:)
Alla möttes vid ica flrst för att vi skulle köpa lite om man ville ha något till kvällen, sen åt jag,anna,lindsey o patricia pizza,vi skulle ätit på robyns men vi tog hem maten istället:)
Men det var väldigt dååålig stämning i början och det va typ som om vi var i två grupper helatiden :(
Sen hade vi ganska svårt o välja filmer, sen valde vi två stycken som vi såg: Pretty woman och Wedding crushers eller hur det sista stavades :P
Senare på kvällen skulle moa och mathilde sticka hem,men vi andra skulle ju sova där så vi lyssnade på hög musik och bäddade på golvet och lite sånt :)
I morse väckte anna mig genom att peta på mig och lixom KÖTTA mig med sina fingrar och ganska hög musik från hennes mobil.
Vi åt frukost och efter en stund efter att vi plockat undan lite saker i stugan så skulle lindsey och patricia hem, Jag och anna kollade på Legelly blonde,(stavning)
Den var bra den med =)
Sen skulle jag och anna typ sticka någonstans med hennes familj, till furuboda.., vi typ gick nån runda och sen åt vi, efter vi hade ätit mat fick vi glass med :) goottt =)
Nu har jag varit hemma i typ två timmär och haft tråååkigt, skulle igentligen sova över med moa idag, :) men jag fick inte, :(
Kollar twitter och facebook och är inne lite på msn, glöm inte att kommentera! =)))
Pusspuss Bra låt! :) Me liikeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0